1 dec. 2014

First of december


En liten sneakpeek på min nya inredning i rummet i Gränna.

Det är första december, slut på helg och äntligen har stressen börjat släppa något. Haft fullt upp hela helgen kan man säga. I fredags jobbade jag en del för att sedan gå på vår årliga filmfestival här i Gränna. Självklart vann vi på Postiljonen Södra, som elevhemmet jag bor på heter. Jobbade för elevkåren större delen av kvällen men det gick rätt bra ändå! Efter det drog vi hem till en för att hänga med lite vänner. Visade sig att han hade katt så vistelsen blev inte allt för lång! På lördagen väntades min, Emelies och Jessicas fest. 4 tjejer tog vi swebus på morgonen till Linköping och shoppade lite innan kvällen. I det stora hela gick allting som väntat. På söndag hade lillasyster kalas för 30 st 6-åringar hemma hos oss. Tror inte ni förstår hur galet det var! Så nu ska jag lägga mig och sova fram till middagen, behöver jag efter denna hektiska helg, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your comment here!