11 dec. 2014

In the dark

Jag har extremt svårt att hålla min blogg igång, en blogg bör uppdateras ca 3 gånger om dagen och det är typ antalet jag uppdaterar i veckan. Har skola, företaget, städning, fix, planering av skolaktiviteter, andra aktiviteter för att få CAS osv osv. Det blir tillslut mycket! Funderar på att lägga ned bloggen men tar det som det kommer just nu. 

Har iallafall precis städat rummet, torsdagar är nämligen städdag här. Tände sedan en massa ljus för att få det lite mysigt! Egentligen får vi inte ha tända ljus för Skolverket, och våra brandlarm är extremt känsliga så har fått sitta och vara beredd att blåsa ut ljusen ifall vår hemföreståndare skulle komma in, haha. Måste dessutom öppna fönstret när jag blåser ut de så inte larmet går! Synd, jag som annars tycker det är så mysigt med ljus, men så är det! Blir en lugn kväll i kväll, börjar skolan kl 7 i morgon då jag ska vara med i Lucia-tåget....


xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your comment here!