5 dec. 2014

Voluspa triplets

Fick dessa fina doftljus när jag hade fest i lördags av några vänner. Älskar Voluspa, de är både så fina och luktar jättegott! Passar fint in i mitt rum, haha. Så tack snälla!!

Idag är jag i skolan som vanligt och ikväll ska jag på julbord med tjejerna! Ska bli riktigt mysigt :) Får se sedan vart jag tar vägen, tänkte spendera morgondagen med min pappa faktiskt så förmodligen åker jag till Linköping :)

/

Got these super cute candles when I had my party last Saturday. I love Voluspa, they are both pretty and smell incredibly good! The fit perfectly in my room, haha. So thank you so much!

Tonight I'm going to eat dinner with the girls, looking forward to it! :) I think I will go home to Linköping after, but we'll see.


xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your comment here!