4 dec. 2014

Yves Saint Laurent

Åkte ju som jag sa in till Jönköping igår, A6 blev det snarare. Vi käkade och kikade lite i butiker, fick bland annat med mig detta fina läppstift. Använder inte ofta läppstift men provade detta i farten och tyckte faktiskt om det! Om jag använder läppstift så är det dessutom förmodligen ett väldigt ljust, så detta var lite annorlunda för mig! Tycker dock det är superfint med mörkare läppar på hösten. Har även nyligen beställt dessa sminkborstar som ni ser. De är från sheinside så köpte de mest för att de var så fina, men måste säga att jag är positivt överraskad! De är riktigt mjuka och sköna :).

/

As I said I went to Jönköping yesterday. We ate dinner and went shopping a bit. One of the things I bought was this lipstick from YSL. I don't usually use lipstick but I really fell for this color, I love dark lips during autumn. I've also bought the makeup brushes you can see recently. They are from sheinside so I bought them mostly because they were pretty, but actually I really like them! They are really soft :).

xx

2 kommentarer:

  1. Läppstiftet är super fint! Älskar färgen :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag tycker verkligen om det!! :)

    SvaraRadera

Leave your comment here!